Welke hardloopcursus past bij jou?

Een hardloopclinic van 2 trainingen gericht op looptechniek? Een hardloopcursus van 9 weken gericht op trainingsopbouw en loopstijl? Of een wekelijkse intervaltraining?  

HARDLOOPclinic en hardloopCursus

Doe mee aan een hardloopcursus of –clinic en leer hoe je soepel loopt en je training verantwoord opbouwt. Ervaar dat hardlopen echt leuk is. De cursussen zijn uiteraard afgestemd op de geldende Coronarichtlijnen. Bevalt het? Dan kun je doorstromen naar de loopgroep Running Basics Vervolg of Running Boost.  

CLINIC LEKKER RENNEN 

  • Wil je in 2 trainingen in een kleine groep een individuele (video)analyse van je loopstijl en tips om soepeler te leren lopen? Dan is de Clinic iets voor jou. 
  • Geschikt voor alle lopers die nieuwsgierig zijn naar hun eigen loopstijl en tips willen om efficiënter, sneller en minder belastend te lopen. 
  • Tijdens de lockdown is deze clinic mogelijk met maximaal 2 lopers. Planning in overleg. Interesse? Neem contact op. 

HARDLOOPCURSUS RUNNING BASICS

  • Voor beginnende lopers en lopers die lange tijd niet hebben gelopen en het hardlopen weer willen oppakken. 
  • Vergroot de kans op plezier en minimaliseer de kans op blessures door je trainingen verantwoord op te bouwen en een goede loopstijl aan te leren. 
  • Training op woensdagavond om 20:15 uur. Verzamelen bij Walkartpark aan de Slotlaan. Volgende cursus start zodra we binnen de Coronarichtlijnen met minimaal 4 lopers kunnen trainen. 
  • Inclusief wekelijks schema voor zorgvuldige opbouw van je loopconditie. Interesse? Neem contact op en reserveer alvast een plekje voor de volgende groep.

HARDLOOPCURSUS RUNNING BASICS+

  • Voor lopers die al 30 tot 45 minuten kunnen lopen en zich afvragen hoe je makkelijker, sneller en minder belastend kunt lopen. Waar komen die pijntjes toch iedere keer vandaan? Hoe kan ik wat sneller lopen? Hoe reguleer ik m’n ademhaling? 
  • In deze cursus focus op efficiënte loopstijl, core stability, tempowisselingen en trainingsopbouw.
  • Training op woensdagavond om 19:00 uur. Verzamelen bij Walkartpark aan de Slotlaan. Volgende cursus start zodra we binnen de Coronarichtlijnen met minimaal 4 lopers kunnen trainen. 
  • Inclusief trainingsschemaInteresse? Neem contact op. 

Wil je alleen, met collega’s of met een groepje vrienden op een andere tijd een clinic, techniek- of intervaltraining doen? Neem contact op en dan bespreken we de mogelijkheden.

hardLooptraining

Met stimulans en gezelligheid van een kleine groep lopers wekelijks een afwisselende intervaltraining met aandacht voor core stability en loopstijl. Inclusief een trainingsschema voor 2 individuele hardlooptrainingen per week. De trainingen zijn uiteraard afgestemd op de geldende Coronarichtlijnen. 

ZEIST 

  • Running Basics Vervolg Voor lopers die 30 tot 45 minuten kunnen hardlopen en wekelijks een afwisselende interval- en techniektraining willen. Op dinsdagavond. Verzamelen bij Walkartpark aan de Slotlaan. Instroom op ieder moment mogelijk. Neem contact op voor een proeftraining. Bij voldoende belangstelling start er ook een Running Basics Vervolg groep op woensdagochtend. Laat vooral weten als je daar belangstelling voor hebt. 
  • Running Boost Voor lopers die al makkelijk 60+ minuten lopen en uitdagende intervaltrainingen en intensieve core stability training willen. Ook zeer geschikt voor balsporters. Maandagavond 20:30 uur. Deze training wordt gegeven door trainer Rafael. Zie www.raftraining.nl

UTRECHT
In Utrecht geef ik trainingen via Hardlopen Utrecht. Maandagavond in het Wilhelminapark en zaterdagochtend in Amelisweerd/Rhijnauwen. Kijk op www.hardlopenutrecht.nl.  

lopers zeggen

"Hardlopen bij Marlies: Wow wat fijn! De inhoud en opbouw van de trainingen, aanwijzingen en tips van Marlies hebben eraan bijgedragen dat ik hardlopen echt leuk ben gaan vinden. Marlies geeft op een prettige manier duidelijke uitleg. Na de training ga ik altijd weer voldaan naar huis. Iedereen die een fijne looptraining zoekt is bij Marlies aan het goede adres."
Corrie
"Laagdrempelig en informeel maar ook serieus en zonder poespas.’"
anneke
"De trainingen van Marlies zijn zowel leuk als nuttig. Door de oefeningen word je een snellere en betere loper met ook nog eens minder kans op blessures. Daarnaast is het motiverend en gezellig om met anderen te lopen. Een echte aanrader."
ROBERT
​"Door deze motiverende zorgvuldige trainingen mijn passie voor het buiten sporten weer terug gekregen. Respectvolle trainer die diverse niveaus weet te verbinden!"
Annemarie